Adorm

20170227_112620Fiinta mea te striga in zadar, mai esti?

Unde-i nadejdea cea far’ de speranta?

Ai fost aici cu-adevarat vreodata?

Doar intrebari fara raspunsuri clare

 

Mai e ceva de zis acum cand noapte se asterne

Iar timpul parca se opreste inert si rece

E primavara ce in fereastra-mi bate

Unde esti tu oare suflet fara de pereche?

 

Adorm tinandu-te de mana, imi e dor de tine

Dar in acelasi timp imi e si teama, ca vei rade

Si din nou ai sa-mi retezi elanul de a straluci aievea

Prin curcubee, culori frumos alese si esente

Leave a Reply

