Tacere, ii aud linistea cum imi bate in timpane, le sparge in mii de bucati efemere ce se imprastie in neantul suieratului noptii ce se asterne peste orasul inca viu. Imi e dor! Cui sa-i spun cum fiinta mea tanjeste dupa tine? Te strig! E liniste deplina… aud pana si frunzele ce inca sunt ascunse in ramurile dezmortite.

Unde esti? Ma indrept spre sufletul meu si te gasesc acolo, deplina! Zambind, stralucind asemeni gandului ce trimit spre tine. E dorul? E dorinta? Sunt plapande pentru ca ratacesc pe strazile clipelor petrecute impreuna… unele sublime… altele pierdute aiurea.

Tacere… te strig in soapta, muzica-mi urla in ritmuri de tobe, e noapte! Iti respir parfumul ramas in perna… zambind spre ziua de maine!

Leave a Reply

