“Clipa, stai, esti atat de frumoasa!”spunea Goethe. Cateva cuvinte dar cu o incarcatura profunda. Daca am fi constienti mereu ca avem doar aceasta clipa, am fi mai buni, ne-am bucura mai mult si am fi mai fericiti. Ziua de ieri nu mai exista, indiferent cum a fost, a trecut iar ziua de maine nu stium cum urmeaza sa fie sau daca mai este. E bine sa ne planificam ce vrem sa facem dar fara a pierde ziua de astazi cand putem sa traim la maximum aceasta clipa, e alegerea noastra sa o facem sa fie perfecta sau trista.

Si nu in ultimul rand, sa oferim celor de langa noi caldura, dragoste, motive de a zambi si a se simti apreciati si importanti.

Usor de spus, greu de facut am putea zice insa nu e chiar asa. A trai clipa si a fi acum, a te bucura cu totul de ce ai in acest moment este ceva ce se invata iar eu am cel mai bun profesor din lume. Initial consideram aceste vorbe ca un lucru imposibil, de ceva timp am inceput sa constientizez adevarata lor insemnatate.

Va invit si pe voi sa incercati! Apoi povestim impresii!

Leave a Reply

