Pasi

Urmele pasilor raman efemer intiparite in nisipul umed,

Fiind sterse de valurile imbratisate de razele astrului noptii

Mainile tale gingase imi cuprind chipul, culeg nuante,

Culorile pastelului noptii, suntem doar noi si marea nesfarsita

 

Totul se umple de tine, chiar si urmele pasilor sterse de valuri

Te trang la pieptu-mi ce incearca timid sa se ascunda

Sa te cuprinda in imensitatea si caldura lui, cuprins de setea

De a savura aceasta clipa intr-o tacere transformata in vise

 

Atat de flamand de tine incat trupul mi se face farame

Voci iubite, tremurande intr-o lume marunta, pe nisipul fierbinte

Te-as atinge dar imi e teama sa nu ma pierd dincolo de tine

Asa ca te privesc si ascult valurile cum ti se sparg la picioare.

 

Degetele mici se strang intr-o uniune, imi simt vibratiile

Reflecta in imbratisarea lor stelele ce se oglindesc in valuri

Lacrimi de bucurie ce par picaturi de roua ne mangaie obrajii

Esti tu aici, aievea, sau de-a pururi adorata fiinta

Leave a Reply

